Mysłowice z szansą na Złote Spinacze!

Szanowni Państwo! W ubiegłym roku informowaliśmy o niezwykłej kampanii przeprowadzonej przez Urząd Miasta Mysłowice „DOPAL CENĘ SWOJEJ ŚMIERCI”, podczas której w siedmiu podstawówkach (wcześniej gimnazjum) i wszystkich szkołach ponadpodstawowych młodzież w bardzo dosadny sposób została poinformowana o zagrożeniach płynących z brania dopalaczy. W akcję byli zaangażowani aktorzy, a nawet pracownicy zakładów pogrzebowych. W trakcie trwania wydarzenia uczniowie zobaczyli film z udziałem młodych ludzi, którzy brali dopalacze, a psychologowie i pracownicy sanepidu tłumaczyli jak trudno ratować osoby zatrute tymi specyfikami. Młodzież otrzymała również konkretną wiedzę na temat zagrożenia.

Dzisiaj możemy poinformować, że nasza kampania została doceniona przez firmę Public Relations i jest nominowana do nagrody Złotych Spinaczy! Jest to najbardziej prestiżowy konkurs w branży public relations, a nasz urząd został wyróżniony w trzech kategoriach: kreatywność, kampania społeczna oraz NGO i sektor publiczny.

To wyróżnienie pokazuje, że nasza kampania i starania mają sens. Musimy uświadamiać młodzież, pokazywać im odpowiednie wartości, a jednocześnie nie możemy zapomnieć o walce z miejscami, w których Mysłowiczanie mogą nabyć dopalacze.